dimecres, 24 de gener del 2018

Bon dia amb el Papa Francesc i Santoral d'avui dijous 25 de gener de 2018

BON DIA amb el Papa FRANCESC i Santoral d’avui dijous 25 de gener de 2018
---------------
(3.- Del Papa Francesc el dimecres 17 de gener a la seva trobada amb els joves en el Santuari Nacional de Maipú de Xile):

«I deixin-me explicar-los una anècdota. Xerrant un dia amb un jove li vaig preguntar què és el que el posava de mal humor. I ell em va dir: quan al mòbil se li acaba la bateria o quan perdo el senyal d'internet. Li vaig preguntar: Per què? Em respon: Pare, és simple, em perdo tot el que està passant, em quedo fora del món, com penjat.

Aquesta resposta em va ensenyar, em va fer pensar que amb la fe ens pot passar el mateix. Hi ha moments en què sense adonar-nos comença a baixar la nostra 'amplada de banda', a poc a poc, i aquell entusiasme, aquell voler estar connectats amb Jesús es comença a perdre, i vam començar a quedar-nos sense connexió, sense bateria, i llavors ens guanya el mal humor, ens tornem descreguts, tristos, sense força, i tot el vam començar a veure malament.

En quedar-nos sense aquesta connexió que és la que li dóna vida als nostres somnis, el cor comença a perdre força, a quedar també sense bateria. I la contrasenya per tornar a connectar, per mantenir el senyal és molt simple: ¿Què faria Crist en el meu lloc? Aquesta és la contrasenya, aquesta és la bateria per encendre el nostre cor i encendre la fe i encendre l'espurna als ulls que no els hi marxi. Això és ser protagonistes de la història».
---------------------------
Santoral d'avui:

-Conversió de Sant Pau, apòstol, camí de Damasc.

-Sant Bretanió, bisbe.
-Santa Elvira, verge i màrtir.
-Santa Adelvina, verge.
-Sant Donat, màrtir.
-Sant Màxim, màrtir.
-Sant Poppó, abat.
-Sant Ananies, màrtir.
---------------------------
Tingueu un feliç dijous!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada