dimarts, 19 de juliol del 2022

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimecres, 20 de juliol de 2022

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimecres, 20 de juliol de 2022 / Dia de l'Amic - Dia Internacional dels Escacs - Dia Internacional de la Lluna

----------

«Recentment, vaig rebre al Vaticà a alguns grups, representants dels pobles indígenes del Canadà, als quals vaig manifestar el meu dolor i la meva solidaritat pel mal que han sofert. I ara estic a punt de fer una peregrinació penitencial, que espero, amb la gràcia de Déu, pugui contribuir al camí de sanació i reconciliació ja emprès. Us agraeixo des d'ara per tot el treball preparatori i l'acolliment que em reservareu. Gràcies a tots! I us demano si us plau que m'acompanyeu amb l'oració».

 

(Del Papa Francesc, després de la pregària de l’Àngelus – Diumenge, 17 de juliol de 2022 - Plaça de Sant Pere del Vaticà).

----------

Paraula del Senyor:

«Però una part de les llavors va caure en terra bona i donà fruit». (Mateu 13,8).  

----------         

Santoral:

-Sant Elies, profeta.

-Beates Rita Dolors Pujalte i Francesca Aldea, verges i màrtirs.  

-Sant Torlaci, bisbe. 

-Sants Pau i Sisenand, diaques i màrtirs.  

-Santa Margarida, verge i màrtir.

-Santa Liberata, verge i màrtir.

-Sant Apol·linar, bisbe.

----------

Tingueu un bon dimecres!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada