dimecres, 13 de juliol del 2022

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dijous, 14 de juliol de 2022

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dijous, 14 de juliol de 2022 / Dia Mundial del Ximpanzé - Dia Internacional de l'Auxiliar d'Infermeria

----------

«L'aposta per l'amor familiar és valent; fa falta valor per a casar-se. Veiem a tants joves que no tenen el valor de casar-se. Moltes vegades alguna mare em diu: "Faci alguna cosa, parli amb el meu fill, ja té trenta-set anys i no es casa!". "Però, senyora, no li planxi les camises, comenci a allunyar-ho una mica, deixi que surti del niu"».

 

(De la homilia del Papa Francesc a la Missa de la X Trobada Mundial de les Famílies – Plaça de Sant Pere del Vaticà – Diumenge 25 de juny de 2022).

----------

Paraula del Senyor:

«Veniu a mi tots els qui esteu cansats i afeixugats, i jo us faré reposar. Accepteu el meu jou i feu-vos deixebles meus, que sóc benèvol i humil de cor, i trobareu el repòs, perquè el meu jou és suau, i la meva càrrega, lleugera». (Mateu 11,28-30). 

----------         

Santoral:

-Sant Camil de Lel·lis, prevere, patró dels malalts i els infermers.

-Sant Francesc Solano, prevere.

-Santa Adela, viuda. 

-Beat Gaspar Bono, prevere.

----------

Tingueu un bon dijous!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada