dimecres, 18 de setembre del 2024

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dijous, 19 de setembre de 2024

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dijous, 19 de setembre de 2024 / Dia Mundial de Sensibilització Sobre la Dissecció Aòrtica

----------

«Avui vull compartir amb vostès algunes vivències del viatge apostòlic que vaig realitzar a Àsia i Oceania. Allí em vaig trobar amb comunitats que donen testimoniatge d'una Església en sortida, una Església viva i alegre. A Indonèsia vaig poder veure com la fe, la fraternitat i la compassió són el camí per a anunciar a Crist i establir ponts amb les grans tradicions religioses i culturals. A Papua Nova Guinea vaig ser testimoni de la gran labor dels missioners i catequistes que, amb la força de l'Esperit Sant, transmeten l'alegria de l'Evangeli a grups ètnics que parlen més de vuit-centes llengües. Vull recordar d'alguna manera als missioners de Vanimo, que estan entre la mar i la selva, i que contínuament entren en la selva per a arribar a les tribus més llunyanes».

 

(Del Papa Francesc a l’Audiència General d’ahir dimecres 18 de setembre de 2024 - Plaça de Sant Pere del Vaticà).

----------

Paraula del Senyor:

«Els seus molts pecats li han estat perdonats: per això ella estima molt». (Lluc 7,36-50).

----------          

Santoral:

-Santa Maria de Cervelló o del Socors, verge mercedària. 

-Sant Gener (Jenaro), bisbe i màrtir.        

----------

Tingueu un bon dijous!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada