dimarts, 10 de setembre del 2024

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimecres, 11 de setembre de 2024

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimecres, 11 de setembre de 2024 / DIADA NACIONAL DE CATALUNYA

----------

«Hi ha una cosa que a mi sempre em fa pensar: quan Jesús parla del judici final, els diu a uns: "Vinguin amb mi", però no els diu "Vinguin amb mi perquè van estar batejats, perquè van estar confirmats, perquè es van casar per l'Església, perquè no van mentir, perquè no van robar". No, "vinguin amb mi perquè em van cuidar", em van cuidar. I Jesús diu: "Vinguin amb mi perquè em van cuidar quan vaig tenir gana i em van donar menjar, quan vaig tenir set i em van donar beure, quan estava malalt i em van visitar", i així segueix. Això ho dic el sagrament dels pobres. Un amor que anima, que construeix i que enforteix».

 

(Del Viatge Apostòlic del Papa Francesc a Timor-Oriental: Del seu discurs a la visita als nens discapacitats de l'Escola "Irmãs Ànima" (Dili) – Dimarts, 10 de setembre de 2024).

----------

Paraula del Senyor:

«Feliços els pobres: és vostre el Regne de Déu!». (Lluc 6,20-26).

----------          

Santoral:

-Beat Bonaventura Gran, religiós franciscà. 

-Sant Protus i Sant Jacint, germans màrtirs.  

-Santa Teodora Alexandrina, penitent.    

----------

Tingueu un bon dimecres!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada