dimarts, 7 d’agost del 2018

Bon dia amb el Papa Francesc i Santoral d'avui dimecres 8 d'agost de 2018


BON DIA amb el Papa FRANCESC i Santoral d’avui dimecres 8 d’agost de 2018
---------------------------
«El capítol 18 de Mateu, presenta el tema de la correcció fraterna a la comunitat dels creients: és a dir, com he de corregir a un altre cristià quan fa alguna cosa que no està bé. Jesús ens ensenya que, abans de res, cal parlar-hi personalment, explicant-li que el que va dir o va fer no és bo.

Jesús ens va dir que no jutgem. La correcció fraterna és un aspecte de l'amor i de la comunió que han de regnar en la comunitat cristiana, és un servei mutu que podem i hem de prestar-nos els uns als altres.

Corregir al germà és un servei, i és possible i eficaç només si cada un es reconeix pecador i necessitat del perdó del Senyor. La consciència mateixa que em fa reconèixer l'error de l'altre, abans encara em recorda que jo mateix em vaig equivocar i m'equivoco moltes vegades».
-------
(del Papa Francesc abans del rés de l’Àngelus el diumenge 7 de setembre de 2014,  a la plaça de Sant Pere del Vaticà):

---------------------------
Santoral d’avui:

-Sant Domènec (Domingo) de Guzmán (†1221), prevere d’Osma, fundador Dominicans (OP), a Tolosa de Llenguadoc (1215) per combatre els albigesos.

-Sants Ciríac, Llarg i Esmaragde, màrtirs a Roma (s. IV).
--------------------------
Tingueu un feliç dimecres!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada