dissabte, 24 de març del 2018

Bon dia amb el Papa Francesc i Santoral d'avui diumenge 25 de març de 2018


BON DIA amb el Papa FRANCESC i Santoral d’avui diumenge 25 de març de 2018 – Diumenge de la Passió del Senyor o de Rams - Dia Europeu contra el Tràfic d'Essers Humans - Dia Internacional de Record de les Víctimes de l'Esclavitud i el Tràfic Transatlàntic d'Esclaus
-------------
«Aquesta setmana comença amb una processó festiva amb rams d'olivera: tot el poble acull Jesús. Però aquesta setmana s'encamina cap al misteri de la mort de Jesús i de la seva resurrecció. 

Hem escoltat la Passió del Senyor. Ens farà bé fer-nos una sola pregunta: Qui sóc jo? Qui sóc jo davant el meu Senyor? Qui sóc jo davant Jesús que entra amb festa a Jerusalem? Sóc capaç d'expressar la meva alegria, de lloar-lo? O guardo les distàncies? Qui sóc jo davant Jesús que pateix?

On és el meu cor? Que aquesta pregunta ens acompanyi durant tota la setmana».

(de l'homilia del Papa Francesc a la Missa del Diumenge de Rams i de la Passió del Senyor celebrada a la plaça de Sant Pere del Vaticà el diumenge 13 d'abril de 2014).
---------------------------
Santoral d'avui:

-Solemnitat de l’Anunciació del Senyor, per l’arcàngel Gabriel a Maria de Natzaret; anomenada també Encarnació, i algunes advocacions: Portal, etc.

-Santa Dula, esclava i màrtir.
-Sant Ireneu, bisbe.
-Sant Humbert, abat.
-Santa Margarida Clitheow, màrtir.
-Sant Pelai, bisbe.
-Sant Quirí, màrtir.
---------------------------
Calendari litúrgic:
Setmana Santa.
Litúrgia de les Hores:
2a setmana del salteri.
---------------------------
Bon diumenge,
BON DIA del SENYOR!
🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada