divendres, 16 de març del 2018

Bon dia amb el Papa Francesc i Santoral d'avui dissabte 17 de març de 2018


BON DIA amb el Papa FRANCESC i Santoral d’avui dissabte 17 de març de 2018
---------------------------
«En l'oració d'intercessió és necessària la paciència: nosaltres no podem prometre a algú que pregarem per ell i després acabar la cosa amb un Parenostre i una Avemaria, i endavant. No. Si tu dius que vols pregar per un altre, has d'anar per aquest camí: es necessita valentia i paciència.

Si jo vull que el Senyor escolti allò que li demano, he d'anar, anar i anar, trucar a la porta, i trucar al cor de Déu. Però perquè el meu cor es troba compromès amb això! Si el meu cor no es compromet amb aquesta necessitat, amb aquella persona per la qual he de resar, no seré capaç ni de la valentia ni de la paciència.

Demanem que el Senyor ens concedeixi aquesta gràcia. La gràcia de resar davant de Déu amb llibertat, com a fills. De resar amb insistència, de resar amb paciència. Però, sobretot, de resar sabent que parlo amb el meu Pare, i el meu Pare m'escoltarà».
-------
(de l'homilia del Papa Francesc a la Missa matutina celebrada el passat dijous 15 de març a la capella de la Casa de Santa Marta, tot reflexionant sobre el poder de l'oració, a partir del diàleg entre Déu i Moisès).
---------------------------
Santoral d'avui:

-Sant Patrici (†461), bisbe i evangelitzador d'Irlanda.
-Sant Josep d'Arimatea, seguidor i amic de Jesús.
-Santa Gertrudis, verge.
-Sant Agrícola, bisbe.
-Santa Wilburga, verge.
-Sant Harold, màrtir.
-Sant Làmec, patriarca.
---------------------------
Tingueu un feliç dissabte i un bon cap de setmana!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada