dijous, 15 de juny del 2023

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Divendres, 16 de juny de 2023

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Divendres, 16 de juny de 2023 / Dia Mundial de les Tortugues Marines - Dia Internacional del Nen Africà - Dia Internacional de la Solidaritat amb el Poble en Lluita de Sud-Àfrica - Dia Internacional de les Remeses Familiars - Dia Mundial de la Tapa

----------

«Els ancians lliuren al present un passat necessari per a construir el futur. Honrem-los, no ens privem de la seva companyia i no els privem de la nostra. No permetem que siguin descartats!».

 

(De la piulada del Papa Francesc en la seva compte de twitter “@Pontifex_es” des de l’Hospital Gemelli de Roma – Dijous, 15 de juny de 2023). 

----------

Paraula del Senyor:

«Veniu a mi tots els qui esteu cansats i afeixugats, i jo us faré reposar. Accepteu el meu jou i feu-vos deixebles meus, que sóc benèvol i humil de cor, i trobareu el repòs, perquè el meu jou és suau, i la meva càrrega, lleugera». (Mateu 11,28-30).             

----------

Santoral:

-Beat Antoni Constant, prevere i màrtir.

-Beata Maria Teresa Scherer, verge.

-Sant Quirze (o Quirc, Quiri o Quir) i la seva mare Santa Julita, màrtirs.

-Sant Ferriol, prevere i màrtir.

-Sant Ilpidi, màrtir.

-Santa Lutgarda, verge.

----------

Tingueu un bon divendres!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada