divendres, 31 de març del 2023

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dissabte, 1 d’abril de 2023

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dissabte, 1 d’abril de 2023 / Dia Internacional de la Diversió en el Treball

----------

«Cadascun de nosaltres pensi en això: "Jo soc religiós?" -"D'acord"- "Jo reso?" -"Sí"- "Jo tracto de complir els manaments?" -"Sí"- "Però on està Jesús en la meva vida?" -"Ah no, jo faig el que mana l'Església"-. Però Jesús on està? Has trobat a Jesús? Has parlat amb Jesús? Llegeixes l'Evangeli o parles amb Jesús? Et recordes de qui és Jesús? I aquesta és una cosa que ens falta moltes vegades, un cristianisme no dic sense Jesús, però amb un Jesús abstracte...».

 

(Del Papa Francesc a l’Audiència General del dimecres 29 de març de 2023 – Plaça de Sant Pere del Vaticà). 

----------

Paraula del Senyor:

«Molts dels jueus que havien vingut a casa de Maria i veieren el que va fer Jesús, van creure en ell». (Joan 11,45).  

----------                     

Santoral:

-Beat Josep Girotti, prevere dominic.

-Santa Maria Egipcíaca, penitent.

-Sant Hug, bisbe.

-Sant Venanci, bisbe i màrtir.

-Santa Teodora,  màrtir.

-Beat Nuño Álvarez Pereira, religiós.

----------

Tingueu un bon dissabte!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada