dimarts, 28 de març del 2023

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimecres, 29 de març de 2023

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimecres, 29 de març de 2023 / Dia Mundial del Piano

----------

«Estimat germà, estimada germana, lleva't les benes que et lliguen, no cedeixis, si us plau, al pessimisme que deprimeix, no cedeixis al temor que aïlla, no cedeixis al descoratjament pel record de males experiències, no cedeixis a la por que paralitza. Jesús ens diu: "Jo et vull lliure i et vull viu, no t'abandono, estic amb tu! Tot està fosc, però jo estic amb tu. No et deixis empresonar pel dolor, no deixis que mori l'esperança. Germà, germana torna a viure!". "Com ho faig?" "Pren-me de la mà", i Ell ens pren de la mà. Deixa que et tregui, Ell és capaç de fer-ho en aquests mals moments pels quals tots passem».

 

(Del Papa Francesc, abans de la pregària de l’Àngelus – Diumenge, 26 de març de 2023 – Plaça de Sant Pere del Vaticà).

----------

Paraula del Senyor:

«Si us manteniu ferms en la meva paraula, realment sereu deixebles meus; coneixereu la veritat, i la veritat us farà lliures». (Joan 8,31-32). 

----------

Santoral:

-Beat Joan Hambley, prevere i màrtir.

-Sants Argomast, Arquimini i Saturní, laics nord-africans.

-Sant Ciril, diaca i màrtir.

-Sant Eustaci, abat.

-Santa Beatriu de Silva, verge.

----------

Tingueu un bon dimecres!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada