dilluns, 13 de març del 2023

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimarts, 14 de març de 2023

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimarts, 14 de març de 2023 / Dia Internacional de les Matemàtiques - Dia del Número Pi - Dia Mundial de l'Endometriosi - Dia Internacional d'Acció pels Rius - Dia Europeu per la Prevenció del Risc Cardiovascular

----------

«En Jesús, Déu es va fer un de nosaltres, es va baixar; assedegat com nosaltres, sofreix la nostra mateixa canícula. Contemplant aquesta escena, cadascun de nosaltres pot dir: el Senyor, el Mestre, em demana de beure. Té, per tant, set com jo. Té la meva set. Estàs prop de mi realment, Senyor! Estàs vinculat a la meva pobresa -no m'ho puc creure!- m'has pres des de baix, des del més baix de mi mateix, on ningú pot aconseguir-me».

 

(Del Papa Francesc, abans de la pregària de l’Àngelus – Diumenge, 12 de març de 2023 – Plaça de Sant Pere del Vaticà).

----------

Paraula del Senyor:

«Senyor, quantes vegades hauré de perdonar al meu germà les ofenses que em faci?». (Mateu 18,21).

----------

Santoral:

-Santa Matilde, emperadriu. 

-Sant Arnal, abat i màrtir. 

-Santa Florentina, verge.

----------

Tingueu un bon dimarts!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada