dilluns, 27 de març del 2023

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimarts, 28 de març de 2023

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimarts, 28 de març de 2023

----------

«Jesús ens diu això també a nosaltres. Traieu la pedra: no amagueu el dolor, els errors, els fracassos, dins de vosaltres, en una habitació fosca i solitària, tancada. Traieu la pedra: traieu tot el que hi ha dins. "Em fa vergonya", diem. Però el Senyor diu: poseu-ho davant meu amb confiança, jo no m'escandalitzo; poseu-ho davant meu sense temor, perquè jo estic amb vosaltres, us estimo i desitjo que torneu a viure».

 

(Del Papa Francesc, abans de la pregària de l’Àngelus – Diumenge, 26 de març de 2023 – Plaça de Sant Pere del Vaticà).

----------

Paraula del Senyor:

«Quan haureu enlairat el Fill de l'home, coneixereu que jo sóc, i que no faig res pel meu compte, sinó que dic allò que el Pare m'ha ensenyat» (Joan 8,28).    

----------

Santoral:

-Beat Dedë Maçaj, màrtir.

-Sant Gontrà o Guntram, rei. 

-Sant Sixt III, papa. 

-Sant Doroteu, abat.

----------

Tingueu un bon dimarts!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada