dissabte, 23 d’abril del 2022

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Diumenge, 24 d’abril de 2022

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Diumenge, 24 d’abril de 2022 / Diumenge II de Pasqua o de la Divina Misericòrdia / Dia Mundial de la Meningitis – Dia Internacional del Multilateralisme i la Diplomàcia per la Pau -  Dia Internacional de l'Animal de Laboratori

----------

«Germana, germà, vols una prova que Déu ha tocat la teva vida? Comprova si t'inclines davant les ferides dels altres. Avui és el dia per a preguntar-nos: "Jo, que tantes vegades vaig rebre la pau de Déu, que tantes vegades vaig rebre el seu perdó i la seva misericòrdia, soc misericordiós amb els altres? Jo, que tantes vegades m'he alimentat amb el Cos de Jesús, què faig per a donar menjar al pobre?". No romanguem indiferents. No visquem una fe a mig fer, que rep, però no dona, que acull el do, però no es fa do. Hem rebut misericòrdia, siguem misericordiosos».

 

(De la homilia del Papa Francesc el 11 d’abril de 2021 en la Missa del II Diumenge de Pasqua o de la Divina Misericòrdia - Església del “Santo Spirito in Sassia, Roma”).  

----------

Paraula del Senyor:

«Jesús li diu (a Tomàs): Perquè m'has vist has cregut? Feliços els qui creuran sense haver vist!».  (Joan 20,29). 

-----------

Santoral:

-Sant Fidel de Sigmaringen, prevere i màrtir. 

-Sant Pere Ermengol, màrtir. 

-Sant Gregori d'Elvira, bisbe.

-Santa Maria Eufràsia Pelletier, religiosa. 

-Sant Benet Menni, prevere. 

-Sants Cerasi i Febadi, bisbes.

-----------

Calendari litúrgic setmanal:

Setmana II de Pasqua.

---

Litúrgia de les Hores:

Setmana II del Saltiri (de la fèria, festa o solemnitat).  

----------

Bon diumenge,

BON DIA del SENYOR!

🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada