dilluns, 30 de març del 2020

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimarts, 31 de març de 2020


Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimarts, 31 de març de 2020 / Dia Mundial de la Prevenció del Càncer de Còlon
----------
«Preguem avui per tantes persones que no aconsegueixen reaccionar: que estan espantades per aquesta pandèmia. Que el Senyor els ajudi a aixecar-se, a reaccionar pel bé de tota la societat, de tota la comunitat».

(Del Papa Francesc a la pregària introductòria a la Missa privada, transmesa en viu, celebrada a la capella de la Casa Santa Marta del Vaticà ahir dilluns 30 de març).
----------
Paraula del Senyor:
«Jesús els digué encara: Jo me'n vaig, i vosaltres em buscareu, però morireu en el vostre pecat. Allà on jo vaig, vosaltres no hi podeu venir». (Joan, 8,21).
-----------
Santoral:
-Beata Natàlia Tulasiewicz, màrtir.
-Sant Benjamí, diaca i màrtir. 
-Sant Amós, profeta.
-Santa Balbina, verge i màrtir.
-Beat Amadeu, duc de Savoia.
----------
Tingueu un bon dimarts!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada