dilluns, 4 de novembre del 2019

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimarts 5 de novembre de 2019


Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimarts 5 de novembre de 2019 / Dia Mundial de Conscienciació sobre els Tsunamis
----------
«No hem nascut per la mort sinó per a la resurrecció. Aquesta és la invitació de Jesús: "Veniu a mi". Anar a Jesús, el que viu, per vacunar-se contra la mort, contra la por que tot acabi. Anar a Jesús fent-nos preguntes com aquestes: Avui, a la feina que he tingut entre mans, m'he acostat al Senyor? Ho he convertit en ocasió de diàleg amb Ell? I amb les persones que he trobat, he anat a Jesús, les he portat a Ell en la pregària? O he fet tot més aviat tancant-me en els meus pensaments, alegrant-me només del que em sortia bé i lamentant del que em sortia malament? En definitiva, visc anant al Senyor o dono voltes sobre mi mateix? Quina és la direcció del meu camí? Busco només causar bona impressió, conservar el meu lloc, el meu temps, el meu espai, o vaig al Senyor?».

(De l'homilia del Papa Francesc a la Missa en sufragi dels cardenals i bisbes morts durant l'any - Basílica Vaticana, Altar de la Càtedra - Dilluns 4 de novembre de 2019). 
----------
Paraula del Senyor:
«Un home feia un gran banquet i va convidar-hi molta gent. Però tots, sense excepció, començaren d'excusar-se» (Lluc 14,16.18). 
-----------
Santoral:
-Sant Zacaries i Santa Elisabet (o Isabel), pares de Joan Baptista.
-Sant Magne, bisbe.
-Santa Bertil·la, abadessa.
-Santa Àngela de la Creu, verge. 
-Beata Maria Ràfols i Bruna, religiosa. 
----------
Tingueu un bon dimarts!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada