dilluns, 28 d’agost del 2023

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimarts, 29 d’agost de 2023

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimarts, 29 d’agost de 2023 / Dia Internacional contra els Assajos Nuclears - Dia Mundial del Videojoc

----------

«Avui ens farà bé repetir-nos la pregunta decisiva, que surt de la seva boca: «I vosaltres, qui dieu que soc jo?». Tu – Jesús et diu – tu, qui dius que soc jo? Sentim la veu de Jesús que ens pregunta això. En altres paraules: Per a mi, qui és Jesús? Un gran personatge, un punt de referència, un model inassolible? O és el Fill de Déu, que camina al meu costat, que pot portar-me fins al cim de la santedat, allí on en solitari no soc capaç d'arribar? Jesús està realment viu en la meva vida, Jesús viu amb mi? És el meu Senyor? Jo m'encomano a ell en els moments de dificultat? Mantinc la seva presència a través de la Paraula, a través dels Sagraments? Em deixo guiar per Ell, al costat dels meus germans i germanes, en la comunitat?».

 

(Del Papa Francesc abans de la pregària de l’Àngelus – Diumenge, 27 d’agost de 2023 – Plaça de Sant Pere del Vaticà).

----------

Paraula del Senyor:

«Vull que ara mateix em donis en una safata el cap de Joan Baptista». (Marc 6,25).   

----------

Santoral:

-Martiri de Sant Joan Baptista, decapitat. 

-Santa Sabina, màrtir. 

-Sant Adelf, bisbe.

----------

Tingueu un bon dimarts!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada