dilluns, 14 d’agost del 2023

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimarts, 15 d’agost de 2023

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimarts, 15 d’agost de 2023 / ASSUMPCIÓ DE LA BENAURADA VERGE MARIA / Dia Mundial de la Relaxació

----------

«Maria diu: "Proclama la meva ànima la grandesa del Senyor", avui l'Església també canta això i ho canta a tot el món. Aquest càntic és especialment intens allí on el Cos de Crist sofreix avui la Passió. On està la creu, per a nosaltres els cristians hi ha esperança, sempre. Si no hi ha esperança, no som cristians. Per això m'agrada dir: no us deixeu robar l'esperança. Que no us robin l'esperança, perquè aquesta força és una gràcia, un do de Déu que ens fa avançar mirant al cel. I Maria està sempre allí, pròxima a aquestes comunitats, a aquests germans nostres, camina amb ells, sofreix amb ells, i canta amb ells el Magnificat de l'esperança».

 

(De la homilia del Papa Francesc en la Missa de la Solemnitat de l’Assumpció de la Verge Maria celebrada a Castelgandolfo el 15 d’agost de 2013). 

----------

Paraula del Senyor:

«Maria digué: La meva ànima magnifica el Senyor, el meu esperit celebra Déu que em salva, perquè ha mirat la petitesa de la seva serventa». (Lluc 1,46-48).  

----------

Santoral:

-Assumpció de la Mare de Déu (inicialment i a Orient: la Dormició).

-Onomàstiques: Maria, Mariona, Mireia, Assumpció, Assumpta, Ció, Alba, Mar... 

-Sant Tarsici, acòlit màrtir.

----------

Tingueu un bon dimarts!

  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada