divendres, 18 d’agost del 2023

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dissabte, 19 d’agost de 2023

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dissabte, 19 d’agost de 2023 / Dia Mundial de l'Assistència Humanitària – Dia Mundial de l’Orangutan - Dia Internacional de l'Animal Sense Llar - Dia Mundial de la Fotografia

----------

«Servei i lloança. Tractem de preguntar-nos: Jo visc el meu treball i les meves ocupacions quotidianes amb esperit de servei o amb egoisme? Em dedico a algú gratuïtament, sense buscar beneficis immediats? En definitiva, faig del servei el "trampolí" de la meva vida? I pensant en la lloança: sé, com Maria, exultar en Déu? Reso beneint al Senyor? I, després de lloar-ho, contagio la seva alegria entre les persones que trobo? Cadascun intenti respondre a aquestes preguntes».

 

(Del Papa Francesc abans de la pregària de l’Àngelus – Dimarts, 15 d’agost de 2023 en la solemnitat de l’Assumpció de la Benaurada Verge Maria – Plaça de Sant Pere del Vaticà).

----------

Paraula del Senyor:

«Deixeu estar els infants: no els impediu que vinguin a mi, perquè el Regne del cel és dels qui són com ells». (Mateu 19,14). 

----------         

Santoral:

-Sant Joan Eudes, prevere. 

-Sant Magí, ermità i màrtir.

-Sant Lluís d’Anjou, franciscà i bisbe.

----------

Tingueu un bon dissabte!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada