dimarts, 22 d’agost del 2023

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimecres, 23 d’agost de 2023

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimecres, 23 d’agost de 2023 / Dia Europeu de Commemoració de les Víctimes de l'Estalinisme i el Nazisme - Dia Internacional per al Record del Comerç d'Esclaus i la seva Abolició - Dia de l'Internauta - Dia Internacional del Hashtag

----------

«Germans i germanes, a la llum de tot això ens podem fer algunes preguntes. A partir del canvi de Jesús, per exemple: jo sóc capaç de canviar d'opinió? Sé ser comprensiu, sé ser compassiu o romanc rígid a les meves posicions? Al meu cor hi ha una mica de rigidesa? Que no és fermesa: la rigidesa és dolenta, la fermesa és bona. I a partir de la fe de la dona: com és la meva fe? S'atura en conceptes i paraules o és realment viscuda amb la pregària i les accions? Sé dialogar amb el Senyor, sé insistir-hi, o em conformo amb recitar qualsevol fórmula bella? Que la Mare de Déu ens faci disponibles al bé i concrets a la fe».

 

(Del Papa Francesc abans de la pregària de l’Àngelus – Diumenge, 20 d’agost de 2023 – Plaça de Sant Pere del Vaticà).

----------

Paraula del Senyor:

«¿Que no puc fer el que vull amb el que és meu? ¿O és que tens enveja perquè jo sóc generós?». (Mateu 20,15).  

----------

Santoral:

-Santa Rosa de Lima, verge terciària dominicana.  

-Sant Felip Benici, prevere servita.

-Santa Fructuosa, màrtir.

-Sant Ovidi, màrtir.

-Sant Valerià, màrtir.

----------

Tingueu un bon dimecres!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada