dimarts, 14 de febrer del 2023

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimecres, 15 de febrer de 2023

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimecres, 15 de febrer de 2023 / Dia Internacional del Nen amb Càncer - Dia Mundial del  Hipopòtam -  Dia Internacional de la Síndrome d'Angelman

----------

«Podem preguntar-nos: com visc jo la meva fe? És una qüestió de càlcul, de formalisme, o és una història d'amor amb Déu? Em conformo només amb no fer el mal, amb mantenir "la façana", o intent créixer en l'amor a Déu i als altres? I de tant en tant em confronto a mi mateix amb el gran manament de Jesús, em pregunto si estimo al meu proïsme com Ell m'estima? Perquè tal vegada som inflexibles per a jutjar als altres i ens oblidem de ser misericordiosos, com Déu ho és amb nosaltres ».

           

(Del Papa Francesc, després de la pregària de l’Àngelus – Diumenge, 12 de febrer de 2023 – Plaça de Sant Pere del Vaticà).

----------

Paraula del Senyor:

«Arribaren a Betsaida. Allà li portaren un cec i li demanaven que el toqués». (Marc 8,22).  

----------

Santoral:

-Sant Sigfrid de Suècia, bisbe.

-Sant Faustí i Santa Jovita, germans màrtirs.

-Santa Geòrgia, verge.

-Sant Claudi de La Colombière, prevere. 

-Sant Joan Baptista de la Concepció, prevere.

----------

Tingueu un bon dimecres!

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada