dilluns, 14 de novembre del 2022

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimarts, 15 de novembre de 2022

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimarts, 15 de novembre de 2022 / Dia Mundial Sense Alcohol

----------

«Perseverar és romandre en el bé. Preguntem-nos: com va la meva perseverança? Soc constant, o visc la fe, la justícia i la caritat segons el moment, és a dir, si em ve de gust, res, si em convé, soc just, servicial i atent, mentre que, si estic insatisfet, si ningú m'ho agraeix, deixo de fer-ho? En resum, la meva oració i el meu servei depenen de les circumstàncies o depenen d'un cor ferm en el Senyor?».

 

(Del Papa Francesc, abans de la pregària de l’Àngelus – Diumenge, 13 de novembre de 2022 - Plaça de Sant Pere del Vaticà).

----------

Paraula del Senyor:

«El Fill de l'home ha vingut a buscar i salvar allò que s'havia perdut». (Lluc 19,10). 

 ----------        

Santoral:

-Sant Albert el Gran, bisbe i doctor de l’Església. 

-Sant Eugeni, bisbe. 

-Sant Leopold, noble.

----------

Tingueu un bon dimarts!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada