dilluns, 15 de març del 2021

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimarts, 16 de març de 2021

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimarts, 16 de març de 2021 / Dia Internacional del Macaco - Dia Mundial del Treball Social

----------

«Síria... Espero igualment un compromís decidit i renovat, constructiu i solidari, per part de la comunitat internacional, perquè, deposades les armes, es pugui restablir el teixit social i començar la reconstrucció i la recuperació econòmica. Demanem tots al Senyor perquè no s'oblidi tant de sofriment en l'estimada i turmentada Síria i perquè la nostra solidaritat revifi l'esperança».

 

(Del Papa Francesc, després del rés de l’Àngelus - Diumenge 14 de març de 2021 – Plaça de Sant Pere del Vaticà). 

----------

Paraula del Senyor:

«Senyor, no tinc ningú que em tiri a la piscina en el moment que es remou l'aigua i, mentre jo hi vaig, un altre hi baixa abans que jo. Jesús li diu: Aixeca't, pren la teva llitera i camina». (Joan 5,7-8). 

 ---------

Santoral:

-Beat Josep Gabriel del Rosari Brochero, prevere.

-Sant Julià d’Anazarb, màrtir.

-Sant Heribert, bisbe.  

-Sant Agapit, bisbe. 

-Sant Ciríac, diaca, i companys, màrtirs. 

-Sant Abraham, ermità. 

-Santa Eusèbia, verge.

----------

Tingueu un bon dimarts!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada