dimecres, 11 de setembre del 2019

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dijous 12 de setembre de 2019


Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dijous 12 de setembre de 2019 / Dia de les Nacions Unides per a la Cooperació Sud-Sud
----------
«Ahir a la tarda vaig tornar del meu viatge apostòlic a Moçambic, Madagascar i Maurici. Dono gràcies a Déu perquè m'ha concedit dur a terme aquest itinerari com a pelegrí de pau i d'esperança.

L'esperança del món és Crist, i el seu Evangeli és el llevat més poderós de fraternitat, llibertat, justícia i pau per a tots els pobles. Amb la meva visita, seguint les petjades dels sants evangelitzadors, vaig tractar de portar aquest llevat, el llevat de Jesús, a les poblacions moçambiqueses, malgaixos i mauricianes».

(del Papa Francesc en l'Audiència General d'ahir dimecres 11 de setembre, a la plaça de Sant Pere del Vaticà, escollint com tema de la catequesi el seu Viatge Apostòlic a Moçambic, Madagascar i Maurici, com a peregrí de pau i esperança).
----------
Paraula del Senyor:

«Estimeu els vostres enemics, feu bé als qui us odien, beneïu els qui us maleeixen, pregueu pels qui us calumnien. No judiqueu, i no sereu judicats; no condemneu, i no sereu condemnats; perdoneu, i sereu perdonats» (Lluc 6,27-28.37).
-----------
Santoral:
-El Santíssim Nom de Maria.
-Mare de Déu de Lluc, patrona de Mallorca, i altres advocacions.
-Sant Guiu, pelegrí.
-Beat Miró, prevere agustinià. 
----------
Tingueu un bon dijous!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada