dijous, 10 de setembre del 2020

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Divendres, 11 de setembre de 2020

 Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Divendres, 11 de setembre de 2020 / DIADA NACIONAL DE CATALUNYA

----------

«La resposta cristiana a la pandèmia i a les consegüents crisis socioeconòmiques es basa en l'amor, abans de res l'amor de Déu que sempre ens precedeix. Estimo no sols a qui m'estima: la meva família, els meus amics, el meu grup, sinó també als que no m'estimen; estimo també als que no em coneixen, estimo també als que són estrangers, i també als que em fan patir o que considero enemics. Aquesta és la saviesa cristiana, aquesta és l'actitud de Jesús».

 

(2.-Del Papa Francesc a l’Audiència General del dimecres 9 de setembre de 2020 al Pati de Sant Damasc del Vaticà).

----------

Paraula del Senyor:

«El deixeble no és més que el mestre; però tot deixeble, un cop instruït, serà com el seu mestre». (Lluc 6,40). 

 -----------

Santoral:

-Beat Bonaventura Gran, religiós franciscà. 

-Sant Protus i Sant Jacint, germans màrtirs.  

-Santa Teodora Alexandrina, penitent.

---------

Tingueu un bon divendres gaudint de la Diada Nacional de Catalunya!!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada