diumenge, 10 de maig del 2020

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dilluns, 11 de maig de 2020


Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dilluns, 11 de maig de 2020 / Dia Mundial de les Aus Migratòries
----------
«És trist veure bons bisbes, bones persones, però ocupats amb moltes coses, l'economia, i això i allò i allò ... L'oració en primer lloc. Després, les altres coses. Però quan les altres coses li lleven espai a l'oració, alguna cosa no funciona. I l'oració és forta. Jesús ho va dir: "Vaig al Pare, i tot el que demanin en el meu nom al Pare, el farà, perquè el Pare sigui glorificat". Així l'Església segueix endavant, amb l'oració, el coratge de l'oració, perquè l'Església sap que sense aquesta ascensió al Pare no pot sobreviure».

(De l’homilia del Papa Francesc, ahir diumenge 10 de maig de 2020, a la Missa matutina celebrada a la Capella de la Casa Santa Marta del Vaticà).
----------
Paraula del Senyor:
«El qui m'estima és el qui té els meus manaments i els guarda; i al qui m'estima, el meu Pare l'estimarà i jo també l'estimaré i em manifestaré a ell». (Joan 14,21).
-----------
Santoral:
-Sant Anastasi, màrtir. 
-Sant Ponç (o Poni), bisbe. 
-Sant Eudald, màrtir. 
-Beat Domènec Iturrate, prevere. 
-Santa Felisa, màrtir.
----------
Tingueu un bon dilluns!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada