dissabte, 16 de maig del 2020

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Diumenge, 17 de maig de 2020


Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Diumenge, 17 de maig de 2020 / Dia Internacional Contra l’Homofòbia, la Transfòbia i la Bifòbia – Dies Mundials de: la Hipertensió Arterial, del Reciclatge, d’Internet, i de les Telecomunicacions i la Societat de la Informació
----------
«Avui preguem per les persones que s'ocupen d'enterrar els morts durant aquesta pandèmia. Enterrar els difunts és una de les obres de misericòrdia i, naturalment, no és una cosa agradable. Preguem per ells que arrisquen les seves vides i corren el perill de contagiar-se».

(Del Papa Francesc a la pregària introductòria a la Missa privada celebrada a la Casa Santa Marta del Vaticà, transmesa en viu, ahir dissabte 16 de maig de 2020).
----------
Paraula del Senyor:
«El qui m'estima és el qui té els meus manaments i els guarda; i al qui m'estima, el meu Pare l'estimarà i jo també l'estimaré i em manifestaré a ell». (Joan 14,21).
----------
Santoral:
-Sant Pasqual Bailón, religiós.
-Santa Restituta, verge.
-Santa Basília, màrtir.
-Santa Rosalina, cartoixana.
----------
Calendari litúrgic setmanal:
Setmana VI de Pasqua.  
----------
Litúrgia de les Hores:
Setmana II del Salteri.
----------
Bon diumenge,
BON DIA del SENYOR!
🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada