dissabte, 2 de maig del 2020

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Diumenge, 3 de maig de 2020


Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Diumenge, 3 de maig de 2020 / Dia Mundial de la Llibertat de Premsa
----------
«Resem avui pels governants que tenen la responsabilitat d'atendre als seus pobles en aquests moments de crisi: caps d'estat, presidents de govern, legisladors, alcaldes, presidents de regions... Perquè el Senyor els ajudi i els doni forces, perquè el seu treball no és fàcil. I que quan hi hagi diferències entre ells, entenguin que, en temps de crisi, han d'estar molt units pel bé del poble, perquè la unitat és superior el conflicte».

(Del Papa Francesc a la pregària introductòria a la Missa privada celebrada a la capella de la Casa Santa Marta del Vaticà, transmesa en viu, ahir dissabte 2 de maig de 2020).
----------
Paraula del Senyor:
«Us ho ben asseguro: jo sóc la porta de les ovelles. Jo sóc el bon pastor. El bon pastor dóna la vida per les seves ovelles. Jo sóc el bon pastor: conec les meves ovelles, i elles em coneixen a mi»  (Joan 10,7.11.14).
 -----------
Santoral:
-Sant Felip i Sant Jaume, apòstols.
-Sant Evenci i Sant Teòdul, preveres i màrtirs.
-Sant Juvenal, bisbe.
-Santa Antonina, verge i màrtir.
-Sant Alexandre I, papa i màrtir.
----------
Calendari litúrgic setmanal:
Setmana IV de Pasqua.  
----------
Litúrgia de les Hores:
Setmana IV del Salteri.
----------
Bon diumenge,
BON DIA del SENYOR!
🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada