dilluns, 23 de març del 2020

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimarts, 24 de març de 2020


Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimarts, 24 de març de 2020 / Dia Internacional del Dret a la Veritat en relació amb Violacions Greus dels Drets Humans i de la Dignitat de les Víctimes - Dia Mundial de la Tuberculosi
----------
«Preguem avui per les persones que comencen a tenir problemes econòmics a causa de la pandèmia, perquè no poden treballar i tot això recau en la família. Preguem per la gent que té aquest problema».

«Fe, perseverança i valentia. En aquests dies en què cal resar, resar més, pensem si resem d'aquesta manera: amb fe que el Senyor pot intervenir, amb perseverança i amb coratge. El Senyor no decep: No decep. Ens fa esperar, es pren el seu temps, però no ens decep. Fe, perseverança i coratge».

(Del Papa Francesc a la Missa matutina transmesa en directe des de la capella de la Casa Santa Marta del Vaticà, ahir dilluns 23 de març de 2020).
----------
Paraula del Senyor:
«El malalt li respongué: Senyor, no tinc ningú que em tiri a la piscina en el moment que es remou l'aigua i, mentre jo hi vaig, un altre hi baixa abans que jo.  Jesús li diu: Aixeca't, pren la teva llitera i camina». (Joan 5,7-8).
-----------
Santoral:
-Sant Òscar Arnulfo Romero, màrtir.
-Santa Caterina de Suècia, verge. 
-Sant Agapit, bisbe. 
-Sant Simó, nen màrtir.
-Santa Berta, verge.
----------
Tingueu un bon dimarts!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada