dilluns, 8 de maig del 2023

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimarts, 9 de maig de 2023

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimarts, 9 de maig de 2023 / Dia d'Europa

----------

«Jesús veu la tribulació dels deixebles, veu la seva por de ser abandonats, precisament com ens succeeix a nosaltres quan ens veiem obligats a separar-nos d'algú a qui volem. I llavors diu: "Us prepararé un lloc perquè on estic jo estigueu també vosaltres". A la casa del Pare hi ha espai per a tu, tu ets benvingut, seràs acollit per sempre amb la calor d'una abraçada, i jo estic en el Cel preparant-te un lloc. Ens prepara aquesta abraçada amb el Pare, el lloc per a tota l'eternitat».

 

(Del Papa Francesc abans de la pregària del Regina Caeli – Diumenge, 7 de maig de 2023 – Plaça de Sant Pere del Vaticà).

----------

Paraula del Senyor:

«Us deixo la pau, us dono la meva pau. Jo us dono la pau que el món no dóna». (Joan 14,27).       

----------

Santoral:

-Mare de Déu dels Desemparats.

-Sant Pacomi, abat.

-Santa Casilda, verge.

-Sant Gregori de Berrueza, bisbe.

-Santa Caterina de Bolonya, verge.

-Santa Lluïsa de Marillac, religiosa.

----------

Tingueu un bon dimarts!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada