dimecres, 10 de maig del 2023

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dijous, 11 de maig de 2023

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dijous, 11 de maig de 2023

----------

«La seva Santedat Tawadros va acceptar la meva invitació de venir a Roma per a celebrar junts el 50 aniversari de la històrica trobada entre el Papa Sant Pau VI i el Papa Shenouda III en 1973. Va ser la primera trobada entre un Bisbe de Roma i un Patriarca de l'Església Ortodoxa Copta, que va culminar amb la signatura d'una memorable declaració cristològica conjunta el 10 de maig. En record d'aquest esdeveniment, la seva Santedat Tawadros vingué a veure'm per primera vegada el 10 de maig de fa deu anys, pocs mesos després de la seva elecció i la meva, i em va proposar celebrar cada 10 de maig el 'Dia de l'Amistat Copte-Catòlica' que celebrem cada any des de llavors».

 

(Del Papa Francesc a l’Audiència General d’ahir dimecres 10 de maig de 2023 – Plaça de Sant Pere del Vaticà).

----------

Paraula del Senyor:

«Tal com el Pare m'estima, també jo us estimo a vosaltres». (Joan 15,9).         

----------

Santoral:

-Sant Anastasi, màrtir. 

-Sant Ponç (o Poni), bisbe. 

-Sant Eudald, màrtir. 

-Beat Domènec Iturrate, prevere. 

-Santa Felisa, màrtir.

----------

Tingueu un bon dijous!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada