diumenge, 8 de gener del 2023

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dilluns, 9 de gener de 2023

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dilluns, 9 de gener de 2023

----------

«Aquest matí he batejat en la Capella Sixtina a alguns nounats. Ara, en la festa del Baptisme del Senyor, em complau estendre la meva salutació i la meva benedicció a tots els nens i nenes que han rebut o rebran el Baptisme avui, o en aquest període. I al mateix temps renovo a tots -a mi el primer- la invitació a celebrar la data en què vam ser batejats, és a dir, en què ens vam fer cristians. Us pregunto a cadascun: sabeu la data del vostre Baptisme? Segur que algun no la sap. Pregunteu als vostres pares, familiars, padrins: quina és la data del meu Baptisme? I després, cada any, celebreu aquesta data, perquè és un nou aniversari, l'aniversari de la fe. Aquesta és la tasca per a avui, per a cadascun: quina és la data del meu Baptisme, per a poder celebrar-ho».

 

(Del Papa Francesc, després de la pregària de l’Àngelus – Diumenge, 8 de gener de 2023 – Plaça de Sant Pere del Vaticà).

----------

Paraula del Senyor:

«Veniu amb mi i us faré pescadors d'homes». (Marc 1,17). 

 -----------

Santoral:

-Sant Eulogi de Còrdova, prevere i màrtir. 

-Sants Julià i Basilissa, esposos màrtirs.

-Sant Andreu Corsini, bisbe. 

-Santa Marciana, verge i màrtir.

----------

Tingueu un bon dilluns!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada