dijous, 14 d’octubre del 2021

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Divendres, 15 d’octubre de 2021

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Divendres, 15 d’octubre de 2021 / Dia Internacional de les Dones del Món Rural - Dia Mundial del Rentat de Mans - Dia Mundial del Bastó Blanc - Dia Mundial de l'Ambliopia - Dia Internacional de Conscienciació sobre els Trastorns del Desenvolupament del Llenguatge

----------

«Aquest és el veritable sentit de la inculturació, que puguem anunciar a Crist Salvador respectant el bo i autèntic que existeix en cada cultura i en cada societat, considerant també la seva contínua evolució. La llibertat de la fe cristiana és dinàmica i el do que hem de custodiar ens exigeix que visquem aquesta llibertat en un pelegrinatge continu, orientats cap a la plenitud que tots estem cridats a aconseguir».

 

(Del Papa Francesc a l’Audiència General del dimecres 13 d’octubre de 2021 – Aula Pau VI del Vaticà).

----------

Paraula del Senyor:

«Veniu a mi tots els qui esteu cansats i afeixugats, i jo us faré reposar. Accepteu el meu jou i feu-vos deixebles meus, que sóc benèvol i humil de cor, i trobareu el repòs, perquè el meu jou és suau, i la meva càrrega, lleugera». (Mateu 11,28-30).

----------

Santoral:

-Santa Teresa de Jesús, verge carmelitana i doctora de l’Església.

-Sant Bru, bisbe i màrtir.

-Santa Tecla, abadessa.

----------

Tingueu un bon divendres!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada