divendres, 25 de desembre del 2020

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dissabte, 26 de desembre de 2020

 Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dissabte, 26 de desembre de 2020 / Dia segon dins l’octava de Nadal

----------

«En aquest moment de la història, marcat per la crisi ecològica i pels greus desequilibris econòmics i socials, agreujats per la pandèmia del coronavirus, necessitem més que mai la fraternitat. Una fraternitat basada en l'amor real, capaç de trobar a l'altre que és diferent de mi, de compadir-se del seu sofriment, d'acostar-se i de cuidar-lo, encara que no sigui de la meva família, de la meva ètnia, de la meva religió; és diferent de mi, però és el meu germà, és la meva germana».

 

(Del Missatge del Papa Francesc en la seva Benedicció “Urbi et Orbi” (a la ciutat i al món sencer), ahir al migdia, des de l’Aula de les Benediccions de Sant Pere del Vaticà).

----------

Paraula del Senyor:

«Tothom us odiarà per causa del meu nom. Però el qui es mantindrà ferm fins a la fi se salvarà». (Mateu 10,22). 

-----------

Santoral:

-Sant Esteve, diaca i primer màrtir. 

-Sant Dionís, papa i màrtir.

-Sant Zòsim, papa.

----------

Tingueu un bon dissabte!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada