diumenge, 9 d’agost del 2020

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dilluns, 10 d’agost de 2020

 Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dilluns, 10 d’agost de 2020

----------

«En aquests dies penso sovint amb el Líban. La catàstrofe del dimarts passat crida a tots, començant pels libanesos, a col·laborar pel bé comú d'aquest estimat país. Convido a l'Església al Líban a estar prop del poble en el seu Calvari, com està fent en aquests dies, amb solidaritat i compassió, amb el cor i les mans obertes en compartir. Renovo, a més, la crida per a una ajuda generosa per part de la comunitat internacional».

 

(Del Papa Francesc, després del rés de l’Àngelus del diumenge 9 d’agost de 2020 - Plaça de Sant Pere del Vaticà).

----------

Paraula del Senyor:

«Si algú es vol fer servidor meu, que em segueixi, i s'estarà on jo m'estic. El Pare honorarà els qui es fan servidors meus». (Joan 12,26).

 -----------

Santoral:

-Sant Llorenç, diaca i màrtir.  

-Sant Deodat o Adeodat, proletari. 

-Santa Astèria, verge i màrtir.

----------

Tingueu un bon dilluns!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada