divendres, 12 de juny del 2020

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dissabte 13 de juny de 2020


Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dissabte 13 de juny de 2020 / Dia Europeu per a la Prevenció del Càncer de Pell - Dia Internacional de Sensibilització sobre el Albinisme
----------
«El mes de juny està dedicat de manera especial al Sagrat Cor de Crist, una devoció que uneix els grans mestres espirituals i a la gent senzilla de la vila de Déu. En efecte, el Cor humà i diví de Jesús és la font d'on sempre podem obtenir misericòrdia, perdó i tendresa de Déu. Hi ha una antiga oració -la vaig aprendre de la meva àvia - que deia: "Jesús, fes que el meu cor s'assembli al teu". Una bella oració, petita, per resar aquest mes. La diem junts ara? "Jesús, que el meu cor s'assembli al teu". Una altra vegada: "Jesús, que el meu cor s'assembli al teu"».

(Del Papa Francesc després del rés de l’Àngelus- Diumenge 7 de juny de 2020, a la plaça de Sant Pere del Vaticà).
----------
Paraula del Senyor:
«Digueu sí, quan és sí; no, quan és no. El que es diu de més, ve del Maligne». (Mateu 5,37).
-----------
Santoral:
-Sant Antoni de Pàdua, prevere i doctor de l'Església. 
-Sant Fandila, prevere.
-Sant Aventí, màrtir.
-Santa Aquil·lina, verge.
----------
Tingueu un bon cap de setmana!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada