dilluns, 18 de maig del 2020

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimarts, 19 de maig de 2020


Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimarts, 19 de maig de 2020
----------
«El Senyor, com a Pentecosta, vol realitzar un dels grans miracles que podem experimentar: fer que les teves mans, les meves mans, les nostres mans es converteixin en signes de reconciliació, de comunió, de creació. Vol que les teves mans, noi, noia, vol que les teves mans continuïn construint avui el món».

(Del vídeo missatge del Papa Francesc als joves de l'arxidiòcesi de Cracòvia en el centenari del naixement de Sant Joan Pau II – 18 de maig de 2020).
----------
Paraula del Senyor:
«Però ara me'n vaig al qui m'ha enviat, i cap de vosaltres no em pregunta on vaig, encara que teniu el cor ple de tristesa perquè us he dit això». (Joan 16,5-6). 
-----------
Santoral:
-Sant Francesc Coll i Guitart, prevere.   
-Sant Pere Celestí, papa dimissionari (Celestí V). 
-Santa Ciríaca, verge i màrtir.
-Sant Iu o Ivó, prevere. 
----------
Tingueu un bon dimarts!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada