dimarts, 12 de maig del 2020

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimecres, 13 de maig de 2020


Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimecres, 13 de maig de 2020 / Dia del Nen Hospitalitzat
----------
«Com dóna la pau al món i com la dóna el Senyor: Quina és la meva pau, on trobo pau? En les coses, en el benestar, en els viatges, en les possessions, en moltes coses, o trobo la pau com a do del Senyor? Com és la meva pau? M'enfado quan em falta alguna cosa? Aquesta no és la pau del Senyor. Estic en pau i vull comunicar-la als altres i portar alguna cosa endavant? Aquesta és la pau del Senyor! Fins i tot en els moments dolents i difícils, roman aquesta pau en mi? És del Senyor».

(De l’homilia del Papa Francesc a la Missa matutina celebrada a la Casa Santa Marta del Vaticà, ahir dimarts 12 de maig de 2020).
----------
Paraula del Senyor:
«Si esteu en mi i les meves paraules resten en vosaltres, podreu demanar tot el que voldreu, i ho tindreu». (Joan 15,7).
-----------
Santoral:
-Mare de Déu de Fàtima.
-Sant Pere Regalat, religiós. 
-Sant Muç o Muci, prevere i màrtir.
-Sant Miquel de Garikoitz (†1863), prevere. 
-Santa Maria-Dominica Mazzarello, verge.
----------
Tingueu un bon dimecres!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada