dijous, 3 d’octubre del 2019

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Divendres 4 d’octubre de 2019


Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Divendres 4 d’octubre de 2019 / Dia Mundial dels Animals - Dia Mundial del Somriure
----------
«Quan escoltem la Paraula de Déu, què passa en el meu cor? Estic atent a la Paraula de Déu? ¿Deixo que toqui el meu cor, o em quedo aquí parat mirant al sostre pensant en una altra cosa i la Paraula entra per una orella i surt per l'altre, sense arribar al meu cor? O no ho estic escoltant? Com trobo al Senyor en la seva Paraula que és la Bíblia? ».

(De l’homilia del Papa Francesc - Missa matutina a la Capella de la Casa de Santa Marta del Vaticà - Dijous 3 d’octubre de 2019).
----------
Paraula del Senyor:
« Qui us escolta a vosaltres, m'escolta a mi. Qui no fa cas de vosaltres, no fa cas de mi, i qui no fa cas de mi, no fa cas del qui m'ha enviat» (Lluc 10,16).
-----------
Santoral:
-Sant Francesc d’Assís, iniciador del franciscanisme, patró dels ecologistes, els veterinaris i els pessebristes.
-Sant Petroni, bisbe.
-Santa Àurea, verge.
----------
Tingueu un bon divendres!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada