divendres, 9 d’agost del 2019

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral del dia / Dissabte 10 d’agost de 2019


Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral del dia / Dissabte 10 d’agost de 2019
----------
«El sobiranisme és una actitud d'aïllament. Estic preocupat perquè s'escolten discursos que s'assemblen als de Hitler el 1934. "Primer nosaltres. Nosaltres .... Nosaltres"; són pensaments que fan por. El sobiranisme és tancament. Un país ha de ser sobirà, però no tancat. Cal defensar la sobirania, però també cal protegir i promoure les relacions amb els altres països, amb la Comunitat Europea. El sobiranisme és una exageració que sempre acaba malament: porta a les guerres».

(Del Papa Francesc en l'entrevista publicada ahir divendres 9 d'agost al diari italià ‘La Stampa’).
----------
Paraula del Senyor:

«Si algú es vol fer servidor meu, que em segueixi, i s'estarà on jo m'estic. El Pare honorarà els qui es fan servidors meus» (Joan 12,26).
----------
Santoral:
-Sant Llorenç, diaca i màrtir.  
-Sant Deodat o Adeodat, proletari. 
-Santa Astèria, verge i màrtir. 
----------
Tingueu un bon cap de setmana!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada