dimecres, 17 de juliol del 2019

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral del dia / Dijous 18 de juliol de 2019


Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral del dia / Dijous 18 de juliol de 2019 / Dia Internacional de Nelson Mandela
----------
«Jesús, l’eternament jove, vol regalar-nos un cor sempre jove. Això vol dir que la veritable joventut és tenir un cor capaç d’estimar. En canvi, allò que envelleix l’ànima és tot el que ens separa dels altres».  

(3.-De l'Exhortació apostòlica "Christus Vivit - Crist Viu" del Papa Francesc, als joves i a tot el poble de Déu). 
----------
Paraula del Senyor:

«Veniu a mi tots els qui esteu cansats i afeixugats, i jo us faré reposar. Accepteu el meu jou i feu-vos deixebles meus, que sóc benèvol i humil de cor, i trobareu el repòs, perquè el meu jou és suau, i la meva càrrega, lleugera» (Mateu 11,28-30).
----------
Santoral:
-Sant Domènec Nicolau Dhin Dat, soldat i màrtir.
-Sant Frederic, bisbe d’Utrecht i màrtir. 
-Santa Marina, verge i màrtir. 
-Santa Simforosa i els seus 7 fills, màrtirs. 
----------
Tingueu un bon dijous!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada