dissabte, 9 de setembre del 2023

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Diumenge, 10 de setembre de 2023

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Diumenge, 10 de setembre de 2023 / Dia Internacional per a la Prevenció del Suïcidi

----------

«En el moment de la pregària universal meditem el què va respondre aquell home al qual el Senyor es va dirigir per dir aquesta paraula –tot és possible per a qui creu–  Va dir: “Crec Senyor. Ajuda la meva poca fe». També nosaltres podem dir: «Senyor, jo crec. Però ajuda la meva poca fe”. I la pregària l'hem de fer amb aquest esperit de fe: “Crec Senyor, ajuda la meva poca fe”».

 

55.- (De les catequesis del Papa Francesc sobre l’Eucaristia: “La Missa, Cor de l’Església” – Audiència general del 14 de febrer de 2018 – Plaça de Sant Pere del Vaticà).

----------

Paraula del Senyor:

«Perquè on n'hi ha dos o tres de reunits en el meu nom, jo sóc allí enmig d'ells». (Mateu 18,20). 

-----------

Santoral:

Beats Domènec Castellet i Lluís Eixarc, preveres dominicans i màrtirs. 

-Beat Jacint Orfanell, màrtir dominicà.  

-Beat Francesc Gárate, religiós jesuïta. 

-Sant Nicolau de Tolentino, prevere agustinià.

-----------

Calendari litúrgic setmanal:

Setmana XXIII de durant l’any.    

---

Litúrgia de les Hores:

Setmana III del Saltiri.

------------------------------------------

Bon diumenge,

BON DIA del SENYOR!

🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada