diumenge, 17 de setembre del 2023

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dilluns, 18 de setembre de 2023

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dilluns, 18 de setembre de 2023 / Dia Internacional de la Igualtat Salarial - Dia Mundial de la Quiropràxia - Dia Mundial de l'Ètica Mèdica - Dia Mundial del Bambú - Dia Mundial del Control de la Qualitat de l'Aigua

----------

«Avui l'Evangeli ens parla de perdó. Pere pregunta a Jesús: "Senyor, quantes vegades haig de perdonar les ofenses que em faci el meu germà? Fins a set vegades?". Set, en la Bíblia, és un número que indica plenitud, i per tant Pere és molt generós en els pressupostos de la seva pregunta. Però Jesús va més enllà i li respon: "No et dic fins a set vegades, sinó fins a setanta vegades set". És a dir, li diu que quan es perdona no es calcula, que està bé perdonar tot i sempre! Precisament com fa Déu amb nosaltres, i com està cridat a fer qui administra el perdó de Déu: perdonar sempre. Jo això ho dic molt als sacerdots, als confessors: perdoneu sempre com perdona Déu».

 

(Del Papa Francesc abans de la pregària de l’Àngelus – Diumenge, 17 de setembre de 2023 – Plaça de Sant Pere del Vaticà).

----------

Paraula del Senyor:

«Senyor, no et molestis: jo no sóc digne que entris a casa meva». (Lluc 7,6).  

----------         

Santoral:

-Beat Josep Kut, prevere i màrtir.

-Sant Josep de Cupertino, prevere franciscà conventual. 

-Sant Ferriol, màrtir.

-Santa Sofia, màrtir.

-Santa Irene, màrtir.           

----------

Tingueu un bon dilluns!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada