dijous, 15 de juliol del 2021

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Divendres, 16 de juliol de 2021

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Divendres, 16 de juliol de 2021

----------

«“Jo estic amb tu tots els dies” és la promesa que el Senyor va fer als seus deixebles abans de pujar al cel i que avui et repeteix també a tu, benvolgut avi i benvolguda àvia. “Jo estic amb tu tots els dies” són també les paraules que com a Bisbe de Roma i com a ancià igual que tu m'agradaria dirigir-te amb motiu d'aquesta primera Jornada Mundial dels Avis i de les Persones Majors. Tota l'Església està al costat teu -diguem millor, està al costat de nosaltres-, es preocupa per tu, et vol i no vol deixar-te sol!».

 

(Del missatge del Papa Francesc en ocasió de la Primera Jornada Mundial dels Avis i dels Majors que se celebrarà el 25 de juliol de 2021).

----------

Paraula del Senyor:

«El Fill de l'home és senyor del dissabte» (Mateu 12,8). 

----------

Santoral:

-Mare de Déu del Carme o del Carmel. 

-Santa Magdalena Albrici de Como, verge.

----------

Tingueu un bon divendres!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada