dimarts, 15 de desembre del 2020

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimecres, 16 de desembre de 2020

 Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimecres, 16 de desembre de 2020

----------

«L'alegria ha de ser la característica de la nostra fe. Penseu bé avui: Com em comporto jo? Sóc una persona alegre que sap transmetre l'alegria de ser cristià, o sóc sempre com aquestes persones tristes que sembla que estan en un funeral? Si jo no tinc l'alegria de la meva fe, no podré donar testimoniatge i els altres diran: “Si la fe és així de trista, millor no tenir-la”».

 

(i 3.- Del Papa Francesc, abans del rés de l’Àngelus - Diumenge 13 de desembre, a la Plaça de Sant Pere del Vaticà).

----------

Paraula del Senyor:

«Feliç aquell qui no em rebutjarà!». (Lluc 7,23). 

 -----------

Santoral:

-Sant Josep Manyanet, prevere, fundador Fills i Filles de la Sagrada Família. 

-Sants Ananies, Azaries i Misael, joves companys de Daniel.

-Santa Albina, verge i màrtir. 

-Santa Adelaida (o Alícia) de Borgonya. 

-Beata Maria dels Àngels, verge carmelitana.

----------

Tingueu un bon dimecres!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada