dijous, 18 de juny del 2020

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Divendres, 19 de juny de 2020


Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Divendres, 19 de juny de 2020 / SAGRAT COR DE JESÚS / Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència Sexual en els Conflictes
----------
«El divendres 19 de juny celebrem la solemnitat del Sagrat Cor de Jesús; i vinculada a aquesta festa es troba la Jornada de Santificació Sacerdotal. Els animo a resar pels sacerdots, pel vostre rector, per aquells que estan prop de vostès i coneixen…, perquè a través de la vostra oració el Senyor els enforteixi en la seva vocació, els conforti en el seu ministeri i siguin sempre ministres de l'Alegria de l'Evangeli per a totes les gents. Que Déu els beneeixi».

(Del Papa Francesc a l’Audiència General del dimecres 17 de juny, transmesa en viu des de la Biblioteca del Palau Apostòlic del Vaticà, i desprès de la seva catequesis sobre l’oració).
----------
Paraula del Senyor:
«Veniu a mi tots els qui esteu cansats i afeixugats, i jo us faré reposar. Accepteu el meu jou i feu-vos deixebles meus, que sóc benèvol i humil de cor, i trobareu el repòs, perquè el meu jou és suau, i la meva càrrega, lleugera». (Mateu 11,28-30).
-----------
Santoral:
-Sant Romuald, abat. 
-Sant Gervasi (o Gervàs), i Sant Protasi, màrtirs.
-Santa Aurora, verge i màrtir.
-Santa Juliana Falconieri, verge.
----------
Tingueu un bon divendres!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada