dimecres, 9 d’octubre del 2019

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dijous 10 d’octubre de 2019


Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dijous 10 d’octubre de 2019 / Dia Mundial contra la Pena de Mort - Dia Mundial de la Salut Mental – Dia Mundial de la Vista
----------
«Com visc la meva vida de fe? Vaig cap a la trobada d'altres o estic en contra d’altres? Pertanyo a l’Església universal (bons i dolents, tothom) o tinc una ideologia selectiva? Estimo Déu o estimo les formulacions dogmàtiques? Com és la meva vida religiosa? La fe en Déu que professo, em fa amable o hostil envers aquells que són diferents de mi?».

(del Papa Francesc en la 11a. Catequesi sobre el Llibre dels Fets dels Apòstols en l’Audiència General d’ahir dimecres 9 d’octubre de 2019 – Plaça de Sant Pere del Vaticà).
----------
Paraula del Senyor:
«Així, doncs, si vosaltres, que sou dolents, sabeu donar coses bones als vostres fills, molt més el Pare del cel donarà l'Esperit Sant als qui l'hi demanen». (Lluc 11,13).
-----------
Santoral:
-Sant Tomàs de Villanueva, bisbe agustinià.  
-Sant Sabí, ermità al Pirineu.
----------
Tingueu un bon dijous!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada