dissabte, 8 de desembre del 2018

Bon dia amb el Papa Francesc i Santoral d'avui diumenge 9 de desembre de 2018


BON DIA amb el Papa FRANCESC i Santoral d’avui diumenge 9 de desembre de 2018 - Dia Internacional contra la Corrupció - Dia Internacional de la Ràdio i la Televisió a favor de la Infància - Dia Internacional per a la Commemoració i Dignificació de les Víctimes del Crim de Genocidi i per a la Prevenció d'aquest Crim
--------------------------
«'Aquí estic' és la paraula clau de la vida. Marca el passatge d'una vida horitzontal, centrada en un mateix i en les seves pròpies necessitats, a una vida vertical, dirigida a Déu.

'Aquí estic' és estar disponibles per al Senyor, és la cura de l'egoisme, l'antídot davant d'una vida insatisfactòria en la qual sempre falta alguna cosa. 'Aquí estic' és el remei contra l'envelliment del pecat, és la teràpia per a romandre jove per dins. 'Aquí estic' és creure que Déu compta més que el meu 'jo'. És decidir sotmetre al Senyor, dòcils a les seves sorpreses.

Per això, dir-li 'aquí estic' és l'alegria més gran que podem oferir-li. Per què no començar així la jornada? Seria bonic dir-li cada matí: ‘Sóc aquí, Senyor, perquè avui es compleixi en mi la teva voluntat’».
-------
(del Papa Francesc abans del rés de l'Àngelus, ahir dissabte 8 de desembre a la plaça de Sant Pere del Vaticà, animant els cristians a respondre a la crida de Déu de la mateixa manera que va respondre la Mare de Déu durant l'Anunciació: 'aquí estic').
--------------------------
Santoral d’avui:

-Sant Restitut, màrtir.
-Sant Pere Fourier, prevere fundador.
-Santa Leocàdia (Llogaia o Llocaia), verge i màrtir.
-Santa Valèria, verge i màrtir.
-Sant Joan Dídac Cuauhtlatoatzin, indi mexicà.
-Santa Gorgònia, mare de família. 
-Sant Primitiu, màrtir.
--------------------------
Calendari litúrgic:
Diumenge II d’Advent 
Litúrgia de les Hores:
Setmana II.
---------------------------
Bon diumenge,
BON DIA del SENYOR!
🔔🔔🔔🔔🔔🔔🔔


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada