dimarts, 21 de novembre del 2023

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimecres, 22 de novembre de 2023

 Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimecres, 22 de novembre de 2023 / Dia Internacional de la Música i Dia Internacional del Músic

----------                                                                        

«Hem de preguntar-nos: Què faig amb un do tan gran al llarg del viatge de la meva vida? Podem multiplicar el que hem rebut, fent de la nostra vida una ofrena d'amor per als altres, o podem viure bloquejats per una falsa imatge de Déu i, a causa de la por, amagar baix terra el tresor que hem rebut, pensant només en nosaltres mateixos, sense apassionar-nos més que per les nostres pròpies conveniències i interessos, sense comprometre'ns. Per això faig aquesta pregunta: M'atreveixo a arriscar en la meva vida? Amb la força de la meva fe, m'arrisco? Jo, com a cristiana, com a cristià, sé arriscar-me o em refugio en mi mateix per por o per covardia?».

 

(De la homilia del Papa Francesc a la missa de la Jornada Mundial dels Pobres – Diumenge, 19 de novembre de 2023 – Basílica de Sant Pere del Vaticà).

----------

Paraula del Senyor:

«Molt bé, ets un bon servent! Has estat fidel en poca cosa». (Lluc 19,17).  

----------         

Santoral:

-Santa Cecília (o Cília), verge i màrtir. 

-Sants Filemó i Àpia, esposos.

----------

Tingueu un bon dimecres!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada