dimarts, 9 d’agost del 2022

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimecres, 10 d’agost de 2022

Bon dia amb el Papa Francesc - Paraula del Senyor i Santoral / Dimecres, 10 d’agost de 2022 / Pluja de Meteors “Llàgrimes de Sant Llorenç o Perseids” - Dia Mundial del Lleó - Dia Internacional del Biodièsel - Dia Mundial de la Cal·ligrafia

----------

«Germans i germanes, caminem sense por, en la certesa que el Senyor ens acompanya sempre. I estiguem desperts, perquè no ens adormim mentre el Senyor passa. Sant Agustí deia: "Tinc por que el Senyor passi i no m'adoni"; d'estar adormit i no adonar-me que el Senyor passa. Estigueu desperts! Que ens ajudi la Mare de Déu, que ha acollit la visita del Senyor i, amb promptitud i generositat, ha dit la seva "heus aquí"».

 

(Del Papa Francesc, abans de la pregària de l’Àngelus – Diumenge, 7 d’agost de 2022 - Plaça de Sant Pere del Vaticà).

----------

Paraula del Senyor:

«Si algú es vol fer servidor meu, que em segueixi, i s'estarà on jo m'estic. El Pare honorarà els qui es fan servidors meus». (Joan 12,26). 

----------         

Santoral:

-Sant Llorenç, diaca i màrtir.  

-Sant Deodat o Adeodat, proletari. 

-Santa Astèria, verge i màrtir.

-Santa Paula de Cartago, verge i màrtir.

----------

Tingueu un bon dimecres!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada